ࡱ> ?> A`\pJeroen van Rossum Ba==h<L,8X@"1Arial1Arial1Arial1Arial1Arial "fl"\ #,##0_-;"fl"\ #,##0\-% "fl"\ #,##0_-;[Red]"fl"\ #,##0\-&!"fl"\ #,##0.00_-;"fl"\ #,##0.00\-+&"fl"\ #,##0.00_-;[Red]"fl"\ #,##0.00\->*9_-"fl"\ * #,##0_-;_-"fl"\ * #,##0\-;_-"fl"\ * "-"_-;_-@_-,)'_-* #,##0_-;_-* #,##0\-;_-* "-"_-;_-@_-F,A_-"fl"\ * #,##0.00_-;_-"fl"\ * #,##0.00\-;_-"fl"\ * "-"??_-;_-@_-4+/_-* #,##0.00_-;_-* #,##0.00\-;_-* "-"??_-;_-@_- 0.000%                + )  , * #P +P !P )P ! "P *P " #T +T      D+  @+  $@ @  $@ @ !0@ @  @ @ "0@ @  `a@ +  $@@ "0@ !0@ !0  @  $@ "0 !0 !0  $ @ "0 !0 !0  # #  D+ ` toelichting invulstaat* );;* );;e(datumbegineind startpuntroute bezoek-adresaantal zakelijk reden: P / ZZP aantal prive thuisalleen voor nieuwe routeshuisadres klantROp deze regel wordt alleen de eindstand van de voorliggende periode geregistreerd.`Bewaar dit model als C:\program files\microsoft office\sjablonen\werkbladmodellen\kilometers.xlt\De sjabloon is nu binnen Excel te vinden via Bestand/Nieuw onder tabblad "werkbladmodellen".$Dubbelklik op de icoon voor gebruik./Maandelijks overtikken in een schoon werkblad: ^meerdere priv-ritten mag u samenvoegen, als er geen zakelijke ritten tussendoor geweest zijn.\Bewaar uw ingevulde werkbladen in een aparte directory, onder een naam waar achtereenvolgensjaar en maand uit blijken.bedrag per kilometer:inbegrepen omzetbelasting:eAlle lichtgeel gekleurde kolommen worden automatisch doorgerekend! U hoeft dus niet zelf te berekenenbMaak een printje van pagina 1 voor in het dashboard van uw auto, om dagelijks de meest essentiele gegevens te noteren.ehoeveel kilometers u gereden heeft. Afhankelijk van de bij [3] ingevulde letter rekent het model doorjof de kilometers zakelijk of priv waren. Onder aan het rekenblad worden beiden opgeteld. Interessant voorjwie een declaratie bij werkgever of bedrijf mag indienen: het bedrag is reeds berekend, evenals het bedrag+van de omzetbelasting dat te verrekenen is. [1] datum ]2] eindstand([3] "P" voor priv of "Z" voor zakelijk./[4] startpunt: waar u aan uw rit bent begonnen."[5] route: langs welke weg u reed.[6] Op welk adres u moest zijn.LVoor priv-ritten behoeft u de punten [4] Tot en met [6] niet in te vullen; JBewaar nadat u de gegevens ingevuld heeft een afdruk bij uw administratie." g f kelsseb0b0u!0bZ|b0VZb@bb0Zv/VWWg80bWWWWV()@u!0bϘ0%cp:6l003l3lbk4l03l3lIr0 b bbS0b]00ʎ0@@bb^n00b G000#G0 bb]Y0b b @ywBwBT @8b,_b @b bT0bbbT0Ϙ0%c=s00{=s0?0b $D4l $D|0 bbPDJbs00:~\ T0!b"b#16%0  ! " # %'P>@ A ?#?B-[  dMbP?_*+%}z&L&F &A&C&"Arial,Vet\&16Model kilometeradministratie&"Arial,Standaard\&10 Magazine Esk.NL http://www.esk.nl&R&D &T &P / &N&'(M&d2?)M~HP LaserJet 6P/6MP - VerbeterdD )ә.X)" Z `? `?U} $ !} $ } $ } $} } $ "?  T0 b b 16 0    b b 82 g WW   c N  */ b 0        0b 0 0              !@D#@;A~ $@ % %%%!@D&~ $@ ' % % %@"U@)*DD@ DD  B@",*DD@ DD  B !@D&~ $@ ' %%%@"(*DD@ DD  B @"[@*DD@ DD  B!@D& $ '%%%@"$*DD@ DD  B @" *DD@ DD  B !D & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !D & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !D & $ '%%%@" *DD@ DD  B @"*DD@ DD  B  !D  & $  '%%%@ "*D D@ D D   B @ " *D D@ D D   B  ! D   & $  '%%%@ " *D D@ D D   B @ " *D D@ D D   B  ! D   & $  '%%%@ " *D D@ D D   B @ " *D D@ D D   B  ! D   & $  '%%%@ " *D D@ D D   B @ " *D D@ D D   B  ! D   & $  '%%%@ " *D D@ D D   B @ " *D D@ D D   B ! D  & $ '%%%@" *DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !D & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !D & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !|D & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !xD & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !tD & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !pD & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !lD & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !hD & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !dD & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !`D & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !\D & $ '%%%@"*DD@ DD  B @"*DD@ DD  B !XD & $ '%%%@"|*DD@ DD  B @"x*DD@ DD  B !TD & $ '%%%@"t*DD@ DD  B @"p*DD@ DD  B !PD & $ '%%%@"l*DD@ DD  B @"h*DD@ DD  B !LD & $ '%%%@"d*DD@ DD  B @"`*DD@ DD  B !HD & $ '%%%@"\*DD@ DD  B @"X*DD@ DD  B !DD & $ '%%%@"T*DD@ DD  B @"P*DD@ DD  B Dl:~l T0! b" b# 16$ 0 % & ' b( b) 82* g+ WW, - . c/ N0 1 */2 b3 04 5 6 7 8 9 : ; 0b< 0= 0>  !@D  & $  '%%%@ "L*D D@ D D   B @ "H *D D@ D D   B !!< D  !& !$ !'%%%@!"D *D!D@ D!D!  B @!"@!*D!D@ D!D!  B "!8!D! "& "$ "'%%%@""<!*D"D@ D"D"  B @""8"*D"D@ D"D"  B #!4"D" #& #$ #'%%%@#"4"*D#D@ D#D#  B @#"0#*D#D@ D#D#  B $!0#D# $& $$ $'%%%@$",#*D$D@ D$D$  B @$"($*D$D@ D$D$  B %!$D$ %& %$ %'%%%@%"$$*D%D@ D%D%  B @%" %*D%D@ D%D%  B &!%D% && &$ &'%%%@&"%*D&D@ D&D&  B @&"&*D&D@ D&D&  B '!&D& '& '$ ''%%%@'"&*D'D@ D'D'  B @'"'*D'D@ D'D'  B (!'D' (& ($ ('%%%@(" '*D(D@ D(D(  B @("(*D(D@ D(D(  B )! (D( )& )$ )'%%%@)"(*D)D@ D)D)  B @)")*D)D@ D)D)  B *&$'%%%@*")*D*D@ D*D*  B @*"**D*D@ D*D*  B +&$'%%%@+"**D+D@ D+D+  B @+"+*D+D@ D+D+  B ,&$'%%%@,"+*D,D@ D,D,  B @,",*D,D@ D,D,  B -&$'%%%@-",*D-D@ D-D-  B @-"-*D-D@ D-D-  B .&$'%%%@."-*D.D@ D.D.  B @.".*D.D@ D.D.  B /&$'%%%@/".*D/D@ D/D/  B @/"/*D/D@ D/D/  B 0&$'%%%@0"/*D0D@ D0D0  B @0"0*D0D@ D0D0  B 1&$'%%%@1"0*D1D@ D1D1  B @1"1*D1D@ D1D1  B 2&$'%%%@2"1*D2D@ D2D2  B @2"2*D2D@ D2D2  B 3&$'%%%@3"2*D3D@ D3D3  B @3"3*D3D@ D3D3  B 4&$'%%%@4"3*D4D@ D4D4  B @4"4*D4D@ D4D4  B 5&$'%%%@5"4*D5D@ D5D5  B @5"5*D5D@ D5D5  B 6&$'%%%@6"5*D6D@ D6D6  B @6"6*D6D@ D6D6  B 7&$'%%%@7"6*D7D@ D7D7  B @7"7*D7D@ D7D7  B 8&$'%%%@8"7*D8D@ D8D8  B @8"8*D8D@ D8D8  B 9&$'%%%@9"8*D9D@ D9D9  B @9"9*D9D@ D9D9  B :&$'%%%@:"|9*D:D@ D:D:  B @:"x:*D:D@ D:D:  B ;&$'%%%@;"t:*D;D@ D;D;  B @;"p;*D;D@ D;D;  B #<(U@ %;j#<([@< %;j =~ =6N@!=8J@> D=D<=8 >~ >7(@!>8tV@< D>D=>8BXNK>@A  Oh+'0@Hd Jeroen van RossumeJeroen van RossumeMicrosoft Excel@խ&@Z&՜.+,D՜.+,0 PXx  Enoteam Administratiest   toelichting invulstaat  Werkbladen 6> _PID_GUIDAN{87E3F160-92A8-11D3-8B28-00608C59A890}  !"#$%&'()*+,-/012345789:;<=Root Entryp=pD< FT=WookWorkbook@X[S[rySummaryInformation((;p\;p.P:D.enDocumentSummaryInformation866 :